Často kladené dotazy
Máte dotazy? Najděte rychlé odpovědi v naší sekci často kladených otázek. Ušetřete čas a vyřešte své problémy ještě dnes.
Váš nákupní košík je prázdný
Máte dotazy? Najděte rychlé odpovědi v naší sekci často kladených otázek. Ušetřete čas a vyřešte své problémy ještě dnes.
V našom internetovom obchode www.mespi.cz
emailom: info@mespi.cz
telefonicky: +421 948 85 66 85
SMS: +421 948 85 66 85
FB: https://www.facebook.com/mespicz
Stačí nás telefonicky kontaktovat na těl. čísle +421 948 85 66 85 a provést objednávku telefonicky. Objednávat můžete také formou emailu na info@mespi.cz
Při tomto způsobu platby kupující hradí celou částku za zboží uvedené v elektronické objednávce předem prostřednictvím platební brány Besteron
Po zrealizování objednávky vám bude doručen automatický potvrzující e-mail, ve kterém vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Variabilní symbol je číslo vaší objednávky a je třeba jej uvést při zasílání úhrady.
Je nutné, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě je možné považovat objednávku za zrušenou.
V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží vám budeme expedovat až po připsání celkové fakturované částky.
Za zboží zaplatíte v hotovosti při přebírání.
Za zboží zaplatíte v hotovosti při přebírání. (platí pouze při osobním odběru nebo při doručení auto v Nitře)
Po přihlášení do svého účtu máte k dispozici historii vašich objednávek, nastavení adresy a další nastavení účtu
Vložte produkt do košíku a zobrazí se vám poštovné. Od určité ceny je poštovné zdarma
Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.
Ano samozřejmě, dokud nebyla předešlá objednávka již odeslána objednávky vám spojíme do jedné
Pokud zjistíte, že zásilka je poškozena je třeba sepsat protokol o poškození s kurýrem a zaslat nám email, že vám bylo doručeno poškozené zboží
Vaši zásilku může vyzvednout i vámi pověřená osoba. Při způsobu dopravy kurýrem, stačí telefonicky oznámit kurýrovi, kde a kdo zásilku přebere